Вид на материала: [статия] |
Заглавие: Учебен ход при комплексното обучение / А. Вирски |
Източник: Педагогическа практика [ дигитално копие] |
Дата: | 01/11/1934, | No. 2=3 | 81-98 с. | [ виж броя] |
|
|
Приложения: илюстрация |
|
Съдържа: | * 1. Планиране на комплексите. Отделяне на теми и подтеми в комплексите. установяване `наклоните` на темите и подтемите. * 2. Взаимоотношения между естествознанието, обществознанието, труда, езикознанието и смятането в комплексните теми. * 3. Задачи в темите и подтемите. * 4. как трябва да се разработва материала от 3-те гледища - едновременно или разделно? * 5. Взаимоотношения между теми, подтеми и задачи. Схема за планиране на цял комплекс. * 6. Трябва ли разработката на комплексите да се осъществява само на принципа на комплексното обучение? * 7. Противоречи ли комплексният принцип на научно-методическите изисквания и на общите цели на възпитанието? * 8. Потребни са гъвкави планове за разработка на комплексите. |
|
|