Съответствия за:  пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Запис: от 106
Вирски, А. . Учебен ход при комплексното обучение / А. Вирски. // Педагогическа практика (Варна), XIV, No 2=3, 01/11/1934, с. 81-98.
* 1. Планиране на комплексите. Отделяне на теми и подтеми в комплексите. установяване `наклоните` на темите и подтемите. * 2. Взаимоотношения между естествознанието, обществознанието, труда, езикознанието и смятането в комплексните теми. * 3. Задачи в темите и подтемите. * 4. как трябва да се разработва материала от 3-те гледища - едновременно или разделно? * 5. Взаимоотношения между теми, подтеми и задачи. Схема за планиране на цял комплекс. * 6. Трябва ли разработката на комплексите да се осъществява само на принципа на комплексното обучение? * 7. Противоречи ли комплексният принцип на научно-методическите изисквания и на общите цели на възпитанието? * 8. Потребни са гъвкави планове за разработка на комплексите. |
Приложения: илюстрация.
|