Съответствия за:  пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Запис: от 95
Толстой като педагог-теоритик и педагог-практик. // Ново училище (Варна,печ. Зора), II, No 3, 01/03/1911, с. 149-158; No 6, 01/06/1911, с. 354-360; No 7, 01/09/1911, с. 407-409; No 8, 01/10/1911, с. 471-477; Извадки от педагогически статии.
* Злото иде от горе - от университетите. * Училищният дух и от що зависи той. * Дисциплина и училищен ред. * Критика на първите уроци по четене в връзка с нагледното обучение. * Механическото четене е удобно за учителя, но не дава добри четци. * Обясняването на непознати думи в четивото както и на самото четиво. * Новите понятия и думи се усвояват безсъзнателно по общия смисъл на доброто четивото. * Граматиката или живия език? * На калиграфията помага съзнателната инициатива на учениците. * Изучаване на правописа в свръзка с калиграфията и граматиката. * Училищна програма. * Изпитът. * Ученикът не готви уроци. |
|