1. Планиране на комплексите. Отделяне на теми и подтеми в комплексите. установяване `наклоните` на темите и подтемите.
2. Взаимоотношения между естествознанието, обществознанието, труда, езикознанието и смятането в комплексните теми.
3. Задачи в темите и подтемите.
4. как трябва да се разработва материала от 3-те гледища - едновременно или разделно?
5. Взаимоотношения между теми, подтеми и задачи. Схема за планиране на цял комплекс.
6. Трябва ли разработката на комплексите да се осъществява само на принципа на комплексното обучение?
7. Противоречи ли комплексният принцип на научно-методическите изисквания и на общите цели на възпитанието?
8. Потребни са гъвкави планове за разработка на комплексите.
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library