Start Over


1. Планиране на комплексите. Отделяне на теми и подтеми в комплексите. установяване `наклоните` на темите и подтемите.
2. Взаимоотношения между естествознанието, обществознанието, труда, езикознанието и смятането в комплексните теми.
3. Задачи в темите и подтемите.
4. как трябва да се разработва материала от 3-те гледища - едновременно или разделно?
5. Взаимоотношения между теми, подтеми и задачи. Схема за планиране на цял комплекс.
6. Трябва ли разработката на комплексите да се осъществява само на принципа на комплексното обучение?
7. Противоречи ли комплексният принцип на научно-методическите изисквания и на общите цели на възпитанието?
8. Потребни са гъвкави планове за разработка на комплексите.


 
  ОГРАНИЧЕНИЯ
Source Tag
 Педагогическа практика
 Училищна практика
Data Tag
  1941 год.
  1934 год.
  1908 год.
Съответствия за:  Лай, Вилхелм Аугуст
Резултати 1 - 3 от 3
Serial's cover page Правопис и правописно обучение     
Педагогическа практика [списание]
бр. 1, 01/09/1941
Serial's cover page Практическо сметало за I-во от ...     
Училищна практика [списание]
бр. 6, 01/06/1908
Serial's cover page Учебен ход при комплексното об ...     
Педагогическа практика [списание]
бр. 2=3, 01/11/1934


Име на Базата Данни | Ново търсене | Начална страница | Помощ | Изход | Версия на английски

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library