Предговор.,Глава I. Естество и значение на педагогиката.
Глава II. Влияния.
Глава III. Взаимоотношения на педагогията, наука и философия.
Глава IV. Познаване на детето.
Глава V. Уважение към личността на детето.
Глава VI. Уважение към естествения развой на детето.
Глава VII. Интелектуално възпитание. Връзките му с нравственото.
Глава VIII. Телесно възпитание.
Глава IX. Семейно възпитание - семейство и училище.
I. Същност и значение на критическото мислене.
II. Дидактически градеж на учебната дейност със съставка критическо мислене.
Възпитание до школата и през първите школски години.
Възпитание съгласно природата.
Психологично и педагогично обоснование на необходимостта от практическо преподаване.
Идеалът на античното възпитание.
Ръката прави човека могъщо и разумно същество.
Преувеличеното мнение за ролята на слуха и зрението в обучението.
Осезанието като основа на всички чувства и като главно чувство за нашето развитие.
Биологически и културно-исторически аргументи за ръчното и мускулното възпитание.
Училищното обучение трябва да се съобразява и с днешното състояние на човешката култура.
Значението на ръката за умственото и моралното възпитание.
Движущата сила на човешката култура.
Значението на оръдията.
Значението на трудовото обучение за нашата страна.
Главни видове ръчни дисциплини.
Глинолепение.,Дърводелство.,Научното и културно-възпитателното значение на дърводелството.
Инструментите в дърводелската лаборатория.
Характерни особености на шведския и датският слойд.
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library