Start Over

 

 



 
  ОГРАНИЧЕНИЯ
Source Tag
 Digitalk
 Pro PACK
 Алманах научни изследвания
 Твоят бизнес
 Философски алтернативи
Data Tag
  2023 год.
  2019 год.
  2018 год.
Съответствия за:  Маркетинг, търговски
Резултати 1 - 9 от 9
Марчевски, Иван. Влияние на потребителските промоции върху ценността на бранда     
Алманах научни изследвания [сборник]
бр. 27, 01/01/2019
Вангелов, Никола. Етиката в рекламната комуникация     
Философски алтернативи [списание]
бр. 4, 01/05/2019
Кафтанджиев, Христо. Кампаниите в маркетинговите комуникации     
Pro PACK [списание]
бр. 5, 01/09/2023
Королов, Мария. Оцеляването зависи от смарт технологиите     
Digitalk [списание]
бр. 12, 01/12/2019
Фъркова, Гергана. Ролята на културния фактор при преноса на рекламни стратегии     
Философски алтернативи [списание]
бр. 4, 01/05/2019
Янев, Етиен. Тайните съставки на успешната презентация     
Твоят бизнес [списание]
бр. 3, 01/07/2018
Маринов, Стоян Петков. Глобалният туризъм и цените на хотелиерския продукт в дестинация ...
Нешков, Марин Найденов. Местната идентичност и глобалният туризъм. 2017 [книга]
Казанджиева, Велина. Идентичност на бранда на дестинацията в контекста на регионалната ...
Маринов, Стоян Петков. Регионалните културно-исторически продукти на България - единни в многообразието. 2015 [книга]
Янчева, Красимира. Маркетингов процес за интегриране на фолклорната обредност в прод ...
Маринов, Стоян Петков. Регионалните културно-исторически продукти на България - единни в многообразието. 2015 [книга]


Ново търсене | КАТАЛОГ | Помощ | www.libvar.bg |

    Copyright 2020 Public Library