ОГРАНИЧЕНИЯ
|
Съответствия за:  Математика Резултати 1 - 15 от 25стр.
1
2
Делякова, Таня. Адаптирани йога техники в час по математика за втори клас   Педагогика [списание] бр. 9, 01/11/2014 | Бакърджиев, Вихрен [архитект]. Архитектура, музика и ...математика   Архитектура [списание] бр. 2, 01/03/2012 | Петрова, Полина. Варна стана център на световната математическа мисъл   Черно море [вестник] бр. 225, 23/11/2018 | Рангелова, Пенка. Вербални и невербални упражнения в часовете по математика с учени ...   Образование [списание] бр. 2, 01/03/2015 | Чилева, Валентина. Диагностициране уменията на учениците за съставяне на хипотези с ...   Предучилищно & училищно образование [списание] бр. 2, 01/03/2019 | Гроздев, Сава. Задачният подход при подготовката на учители за преподаване на `И ...   Педагогика [списание] бр. 2, 01/03/2010 | Георгиева, Надка. Значимост и функции на междупредметните връзки в обучението по ма ...   Предучилищно & училищно образование [списание] бр. 3, 01/05/2020 | Чилева, Валентина. Изграждане на умения за решаване на текстови задачи с проблемен х ...   Детска градина. Училище [списание] бр. 1, 01/01/2019 | Манова, Ангелина. Интерактивните методи на обучение при овладяване на математически ...   Педагогика [списание] бр. 5, 01/09/2011 | Георгиева, Виктория. Нов изключително голям успех на екип от ученици от Варна и Калифо ...   Moreto.net [е-медия] бр. 5, 03/04/2023 | Чехларова, Тони. Оп арт в математическото образование, или преброяване на четириъг ...   Педагогика [списание] бр. 1, 01/02/2019 | Бодурова, Йорданка. Особености на занятията по СИП математика в първи клас   Педагогика [списание] бр. 3, 01/04/2014 | Михайлова, Надя. План-сценарий за открита практика проведена в ОДЗ `Пролет` гр.Сев ...   Детска градина [списание] бр. 2, 31/03/2016 | Вълкова, Таня. Приложение на софтуера Microsoft Mouse Mischief в обучението по м ...   Педагогика [списание] бр. 8, 01/10/2014 | Вълкова, Таня. Приложение на софтуера Джъмпидо в обучението по математика в нача ...   Педагогика [списание] бр. 4, 01/05/2016 |
|