Записи от 1 до 15
Заглавие | Автор(и) | ISBN | Година | 50 образователни системи [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (автор, и др., съставител) | 978-954-712-346-5  | 2006  |
55 number and time rhymes [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съставител, адапт.) | 954-8560-58-5  | 2001  |
Знам и мога - в първи клас ще бъда аз! [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (и др.) | 978-954-01-2116-1  | 2004  |
Искам да смятам [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (и др.) | 978-954-360-133-2  | 2017  |
История на педагогиката [книга] | Ванева, Виолета Йорданова | 954-712-171-5  | 2002  |
История на психологията [книга] | Ванева, Виолета Йорданова | 954-9906-80-9  | 2004  |
Книга за учителя по всички образователни направления за 1. възрастова група в детската градина [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съавтор) | 978-619-7457-77-3  | 2020  |
Книга за учителя по всички образователни направления за 2. възрастова група в детската градина [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съавтор) | 978-619-7457-79-7  | 2020  |
Книга за учителя по всички образователни направления за 3. подготвителна възрастова група в детската градина и в училище [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съавтор) | 978-619-7523-49-2  | 2019  |
Книга за учителя по всички образователни направления за 3. подготвителна възрастова група в детската градина и в училище [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съавтор) | 978-619-7457-66-7  | 2018  |
Книга за учителя по всички образователни направления за 4. подготвителна възрастова група в детската градина и в училище [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съавтор) | 978-619-7523-52-2  | 2019  |
Книга за учителя по всички образователни направления за 4. подготвителна възрастова група в детската градина и в училище [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (съавтор) | 978-619-7457-67-4  | 2018  |
Колко и защо? [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (и др.) | 954-01-1486-1  | 2003  |
Колко и защо? [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (и др.) | 954-01-1679-1  | 2004  |
Колко и защо? [книга] | Ванева, Виолета Йорданова (и др.) | 954-01-1790-9  | 2005  |