Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 1 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 1 от 1![.](/images/dot-cl.gif)
Вид на материала: | [книга] |
Заглавие: | Моето писмо към България : Разкази и есета : финалисти в V-ти Национален литературен конкурс И децата покоряват светове! Покажи : че можеш! / Ралица Шайкова и др. ; Предг. Лилиана Славова, Радослав Гизгинджиев |
Автор(и): | |
Издателски данни: | София : Фабрика за книги |
Година на издаване: | 2019 |
Характеристика: | 108 с. ; 24 см |
Общи бележки: | Изд. Фондация Шанс за децата и природата на България. - Други авт.: Кристина Кирова, Калин Абрашев, Светислав Тодоров, Моника Чаушева, Росен Цаковски, Василена Джамбазова, Симона Якимова, Радина Кирилова, Йоана Тодорова, Мария Сомлева, Габриева Александрова, Галена Здравкова, Василена Ценова, Георги Симеонов, Валерия Попева, Ниляй Шериф, Яна Чаушева, Рафет Исмаилов, Моника Минчева, Елица Калева, Естела Москова, Габриела Йорданова, Катерина Добрева, Любомира Димитрова, Надежда Георгиева, Стефани Ангелова, Виктория Христова
![.](/images/dot-cl.gif) |
ISBN: | 978-619-230-087-6 |
УДК: | 886.7-8 |
Предметни рубрики: | |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | C305389 подръчна: П1 886.7/М79 | Инв. No: | 2021010662 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс | ----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | C305389 подръчна: П1 886.7/М79 | Инв. No: | 2021010663 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс | ----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | C305389 подръчна: П1 886.7/М79 | Инв. No: | 2021010664 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|