Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 93 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 36 от 93![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png)
Вид на материала: | [книга] |
Заглавие: | Как са построени чудесата на света / Людмила Хенкова ; Ил. Томаш Свобода ; Прев. Корнелия Лозанова |
Автор(и): | |
Издателски данни: | София : Пан |
Година на издаване: | [2021] |
Характеристика: | 48 с. : с ил. ; 33 см |
Общи бележки: | Ориг. загл., установено от доп. източник: Jak se stavеly divy svеta / Ludmila Hеnkovа
![.](/images/dot-cl.gif) |
ISBN: | 978-619-240-340-9 |
УДК: | 904(031)(02.053.2) |
Предметни рубрики: | |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | D24280 подръчна: Д 9/Х42 | Инв. No: | 2022002530 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс | ----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | D24280 подръчна: Д 9/Х42 | Инв. No: | 2022002531 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс | ----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | D24280 подръчна: Д 9/Х42 | Инв. No: | 2022002943 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс | ----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | D24280 подръчна: Д 9/Х42 | Инв. No: | 2022002944 | Статус: | Заема се за дома | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс | ----------------- | --------------------------------------------------- | Сигнатура: | D24280 подръчна: Д | Инв. No: | 2023006818 дп | Статус: | Депозит/Само за читални зали | Място на ползване: | Детски и средношколски комплекс |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|