Start Over

     Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
     Намерени: 70 запис(а).Title List
     Запис: 10 от 70.Previous RecordNext Record

Brief Record Full RecordISBD

Вид на материала:[книга]
Заглавие:Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите  / Боян Любомиров Дуранкев и др
Автор(и):
   Дуранкев, Боян Любомиров и др.
Издателски данни:  София : УНСС
Година на издаване:  2012
Характеристика:  370 с. : с ил., табл., диагр. ; 21 см
Общи бележки:  Загл. на англ. ез. The effects of TV commercials on viewers` attention, memory and information processing. - Изд. на УНСС. Прогр. съвет по научноизслед. дейност. - Други авт.: Х. Катранджиев, С. Андонов, С. Георгиев .
ISBN:  978-954-644-383-0
УДК:  659.1:159.95+159.93/.95
Предметни рубрики:
Реклама
Телевизия
Когнитивна психология
Памет [психология]
----------------- ---------------------------------------------------
Сигнатура:   C264557         
Инв. No:   2013005929 дп
Статус:   Депозит
  

Име на Базата Данни | Ново търсене | Начална страница | Помощ | Изход | Версия на английски

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library