Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 9 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 2 от 9![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Класова, Свободка Генчева
Концепции и стратегии в индустриалния маркетинг / Свободка Генчева Класова
. - София : Унив. изд. Стопанство, 2004. - 176 с.: с табл., сх. ; 24 см.
Съдържа: Библиогр. с. 174-175
ISBN: 954-494-590-3 УДК 339.13+658.1:339.13
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2006008967 дп | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2005003784 |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|