Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 17 запис(а) Запис: от 17 Маркетингово управление на висшето образование в България : По примера наикономическите университети и институти и основи на бъдещата стратегия на УНСС с огледпревръщането му в еталон на образователна и изследователска институция / Боян Любомиров Дуранкев и др
. - София : Унив. изд. Стопанство, 2004. - 128 с. : с табл.,диагр. ; 24 см.
Други авт.: М. Маринов, И. Ив. Христов, Й. К. Благоев, Л. Б. Дуранкев, Н. К. Благоев, отбелязани на гърба на загл. с. ; На загл. с.
и кор. авт. - Боян Дуранкев. -
Офс. изд. - 100 тир. - Изд. на УНСС. Съдържа: Библиогр. 127-128 и под
линия ISBN: 954-494-599-7 УДК 378.1(497.2)+378.933(497.223)+339.13
|
| Инв. No | 2005001673 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|