Start Over

     Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
     Намерени: 102 запис(а).Title List
     Запис: 44 от 102.Previous RecordNext Record

Brief Record Full Record ISBD

C164112
Зайлер, Армин

.Маркетинг : Успешно реализиране в практиката : Т. 1-7 / Армин Зайлер ; Прев. [от англ.] Победа Глухарова . - София : Информа, 1992-1994. - 20 см.
.Офс. изд.
.
.ISBN:  954-8292-02-5; 3 280 02011 5

. Т. 1.  Маркетинг - съвременната философия на предприятията : Анализ на пазара и на конкурентите . - 1992 . - 96 с. : с ил.
3 100 тир.    
. Т. 2.  Развиване на маркетингови стратегии ; Оценяване на маркетингови стратегии . - 1993 . - 92 с. : с ил.
3 000 тир.    
. Т. 3.  Продуктова и асортиментна политика ; Ценова политика . - 1993 . - 102 с. : с ил.
3 000 тир. - Съдържа: Библиогр. с. 98-102    
. Т. 4.  Разпределителна (дистрибутивна) политика ; Смес от съобщителни връзки . - 1993 . - 96 с. : с ил.
2 000 тир. - Съдържа: Библиогр. с. 92-96    
. Т. 5.  Средства за съобщения (комуникационни инструменти) : Изследване на пазара . - 1994 . - 140 с.

. Т. 6-7.  Поведение на потребителите . - 1994 . - 151 с. : с табл., диагр., ил.
2 000 тир. - Съдържа Международен маркетинг ; Маркетинг и интуиция ; Маркетинг и етика    

.УДК 339.13
. Инв. No 1993007601 (Т. 2)дп     
. Инв. No 1994004396 (Т. 4)дп     
. Инв. No 1994010427 (Т. 5)дп     
. Инв. No 1994014526 (Т. 6-7)дп     
. Инв. No 1993010460 (Т. 3)дп     
. Инв. No 1993002484 (Т. 1)дп     
Други автори
  Глухарова, Победа преводач
Предметни рубрики:
Маркетинг - управление и организация


Име на Базата Данни | Ново търсене | Начална страница | Помощ | Изход | Версия на английски

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library