Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Маркетинг : Принципи, сегментиране, анализи, стратегии, маркетинг микс / Веселин Благоев . - София : Векко, 1998. - 624 с. : с ил. ; 24 см. Офс. изд. - 1 000 тир. Съдържа: Библиогр. под линия ; Именен, терминол. и показалец на фирмите и институциите ISBN: 954-90364-1-3 УДК 339.13
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |