Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ Намерени: 1 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 1 от 1![.](/images/dot-cl.gif) Нюман, Майкъл
22 неоспорими закона на рекламата : И кога да ги нарушаваме / Майкъл Нюман ; [Предг. Боб Ишърууд] ; Прев. от англ. Николай Кръстев
. - София : Класика и стил, 2005. - VIII, 324 с. : с ил., сх. ; 22 см. - ( Достъпно бизнес познание ).
Ориг. загл. The 22 irrefutable laws of advertising / Michael Newman.
ISBN: 954-327-013-9; 979-954-327-013-1 УДК 659.12(02.062)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2005011192 | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2005011019 | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2006004136 дп |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|