Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 7 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 3 от 7![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Желев, Симеон Денев
Маркетингови изследвания : Методология и организация / Симеон Денев Желев ; С участието на Андрей Нончев
. - София : Унив. изд. Стопанство, 1995. - 609 с. : със сх., табл., диагр. ; 24 см.
Изд. на УНСС - София. - Офс. изд. - 1300 тир.
Съдържа: Предм. показалец
ISBN: 954-494-150-9 УДК 339.13.001.5
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1996009232 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1996009231 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1996001008 дп | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1996009234 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1996009233 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|