Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 7 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 2 от 7![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Желев, Симеон Денев
Маркетингови изследвания : Методология и организация
- 2. прераб. и доп. изд. - София : Унив. изд. Стoпанство, 2008. - 482 с. : с табл., сх., диагр. ; 24 см.
1. изд. 1995.
ISBN: 978-954-494-906-8 УДК 339.13.001.5
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2021008999 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2008005539 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2008005541 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2009008296 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2009001244 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|