Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 22 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: от 22![.](/images/dot-cl.gif) Каракашева, Лилия Вълчева
Основи на маркетинга / Лилия Каракашева
- [3.] изд. - София : НБУ, 2004. - 180 с.: с табл., сх. ; 29 см.
Загл. в библиогр. каре Маркетинг. - 1. изд. 1995 със съавт. Бистра Боева.
Съдържа: Библиогр. след отд. глави
ISBN: 954-535-381-3 УДК 339.13(075.8)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2006003302 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|