Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 5 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 5 от 5![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) Гуленова, Мария Милчева
Основи на маркетинга на книгата : Учебник за студенти / Мария Гуленова
. - София : Филигран, 2001. - 392 с. : с табл., черт. ; 20 см.
Офс. изд. - 300 тир.
Съдържа: Библиогр. с. 388-391
ISBN: 954-90579-2-5 УДК 655.5:339.13(075.8)+339.13(075.8)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2004000938 дп | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2003004217 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|