Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 1 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 1 от 1![.](/images/dot-cl.gif) Петкова, Маргарита Маркова и др.
Мениджмънт на взаимоотношенията с клиентите - ефективен метод за управление на телекомуникационните услуги : Аналитичен обзор / Маргарита Петкова, Красимир Манов
. - София : Център за информ. и документация (ЦЕНТИ), 2002. - 61 с. : с табл., сх. ; 21 см.
Изд. на Бълг. телекомуникационна компания, НИИ по съобщенията, Център за информ. и документация (ЦЕНТИ). - Офс. изд. - 550 тир
.
УДК 338.46:654.1(048.8)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2002009236 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|