Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 4 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 3 от 4![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Благоев, Веселин Иванов
Маркетинг : Принципи, сегментиране, позициониране, анализи, стратегии :
маркетинг микс / Веселин Благоев
- 2. доп. и прераб. изд. - София : Intern.
Univ., 2003. - 639 с. : с ил. ; 29 см.
1. изд. 1998 на изд. Векко. - Офс. изд. - 2 000 тир.
Съдържа: Библиогр. под линия
; Именен показалец, Показалец на фирмите и институциите, Терминол. показалец
ISBN: 954-91400-1-6 УДК 339.13
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2006012018 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2004004697 дп | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2007001435 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2006012019 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|