Вие търсихте за: автор = Meffert, Heribert Намерени: 2 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 1 от 2![.](/images/dot-cl.gif) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Meffert, Heribert и др.
Internationales Marketing-Management : Ein markenorientierter Ansatz / Heribert Meffert, Christoph Burmann, Christian Becker
- 4. vollst. uberarb. Aufl. - Stuttgart : Kohlhammer, 2010. - 297 p. : ill. ; 24 cm. - ( Kohlhammer-Edition Marketing ).
Съдържа: Literatur. p. 271-294
ISBN: 978-3-17-016923-4 УДК 339.13+65.012.4
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2010009348 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|