Вие търсихте за: автор = Meffert, Heribert Намерени: 2 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 2 от 2![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) Meffert, Heribert
Marketing : Grundlagen der Absatzpolitik : Mit Fallstudien Einfuhrung und Relaunch des VW-Golf / Heribert Meffert
- 7. uberarb. u. erw. Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1991. - 740 p. : ill. ; 25 cm.
ISBN: 3-409-69014-X УДК 339.13
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1995000239 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|