Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 2 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: от 2![.](/images/dot-cl.gif) Ман, Игор
Маркетинг на 100% : Как се става добър мениджър по маркетинг : Нови мисли, идеи и предложения : Нови глави, миниатюри, приложения, коментари и
заповеди за добрия мениджър по маркетинг / Игор Ман ; Прев. Изабела Гудинова,Мария Танева
. - София : Форком, 2004. - 272 с.: със сх. ; 20 см.
Ориг. загл. Маркетинг на 100 процента / Игорь Манн.
ISBN: 954-464-144-0 УДК 339.13(02.062)+65.012(02.062)+330.16(02.062)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2005004903 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2005008706 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|