Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 2 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 1 от 2![.](/images/dot-cl.gif) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Левинсън, Джей Конрад и др.
Guerilla Marketing право в подсъзнанието : Фокусирано убеждаване за постигане на печалби / Джей Конрад Левинсън, Пол Р. Дж. Ханли ; Прев. от англ. Милена Бурнаска
. - София : Класика и стил, 2006. - 177 с. ; 22 см. - ( Достъпно бизнес познание ).
Ориг. загл. Gerrilla marketing to the unconscious mind / Jay Conrad Levinson, Paul R. J. Hanley.
ISBN: 954-327-011-2; 978-954-327-011-8 УДК 339.13:159.923+330.16+659.1:159.9
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2006013072 | | ![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2007000153 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|