Вие търсихте за: автор = Theis, Hans-Joachim Намерени: 1 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 1 от 1![.](/images/dot-cl.gif) Barth, Klaus и др.
Hotel-Marketing : Strategien : Marketing : Mix-Planung : Kontrolle / Klaus Barth, Hans-Joachim Theis
- 2. uberarb. u. erw. Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1998. - 360 p. ; 24 cm.
ISBN: 3-409-23681-3 УДК 338.48(076)+339.13(076)+64.024(076)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2000001806 |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|