Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ. пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ. 2000
Управленски и маркетингови проблеми на малкия и среден бизнес : Сборник доклади от международен семинар, София, 26 юни 2000 г. : Т. 1- . - София : УНСС, 2000-. - 21 см. Офс. изд. - Изд. е продълж. на общата тематика Възможности за междунар. сътрудничество чрез използване на маркетинга и планирането.
УДК 658.012(063)+339.13(063)
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |