Вие търсихте за: автор = Kotler, Philip Намерени: 3 запис(а) Запис: от 3 Grundlagen des Marketing / Philip Kotler et al. ; Ubers. Ralf Schellhase, Birgit Franken
- 5. Aufl. - Munchen : Pearson Studium, 2011. - 1176 p. : ill. ; 25 cm. - ( WI ; 4014 ).
Ориг. загл. Principles of Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong. - Други авт.: Gary Armstrong, Veronica Wong, John Saunders. Съдържа: Lit. p. 1121-1126. - Register ; Glossar ISBN: 978-3-86894-014-5 УДК 339.13
|
| Инв. No | 2011005790 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|