Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 426 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 7 от 426![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Haeske, Udo
Beschwerden und Reklamationen managen : Kritische Kunden sind gute Kunden! / Udo Haeske
. - Weinheim; Basel : Beltz, 2001. - 178 p. : ill. ; 23 cm. - ( Weiterbildung ).
ISBN: 3-407-36373-7 УДК 316.6
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2002004419 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|