Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Новите правила в маркетинга и в ПР : Как да използваме нюзрилийзите, блоговете, подкастите, вирусния маркетинг & онлайн медиите, за да достигнем до купувачите директно / Дейвид Миърман Скот ; Прев. [от англ.] Десислава Бошнакова, Александър Христов . - София : Рой Комюникейшън, 2009. - 288 с. ; 22 см. Ориг. загл. New Rules of Marketing and PR / David Meerman Scott. ISBN: 978-954-9335-14-9 УДК 339.13:681.324+659.4
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |