Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
Маркетинг : Концепции и стратегии : [Учебно помагало за студентите от ИУ] / Уилиам Прайд, О. Феръл ; Прев. [от англ.] Емил В. Химирски - 3. изд. - София : ФорКом, 1996. - 400 с. : със сх., диагр. ; 24 см. Ориг. загл. Marketing : Concepts and Strategies / William M. Pride, O. C. Ferrell. - Офс. изд. - 3 000 тир. - 1. изд. 1994. ISBN: 954-464-052-5 УДК 339.13(075.8)
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |