Start Over

     Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
     Намерени: 71 запис(а).Title List
     Запис: 10 от 71.Previous RecordNext Record

Brief Record Full Record ISBD

C264557
.Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите / Боян Любомиров Дуранкев и др . - София : УНСС, 2012. - 370 с. : с ил., табл., диагр. ; 21 см.
.Загл. на англ. ез. The effects of TV commercials on viewers` attention, memory and information processing. - Изд. на УНСС. Прогр. съвет по научноизслед. дейност. - Други авт.: Х. Катранджиев, С. Андонов, С. Георгиев.
.Съдържа: Библиогр. с. 124-129. - Рез. на англ. ез.
.ISBN:  978-954-644-383-0

.УДК 659.1:159.95+159.93/.95
. Инв. No 2013005929 дп
Други автори
Дуранкев, Боян Любомиров и др.
Предметни рубрики:
Реклама
Телевизия
Когнитивна психология
Памет [психология]


Име на Базата Данни | Ново търсене | Начална страница | Помощ | Изход | Версия на английски

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library