Вие търсихте за: предметна рубрика = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 71 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 10 от 71![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png)
Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите / Боян Любомиров Дуранкев и др
. - София : УНСС, 2012. - 370 с. : с ил., табл., диагр. ; 21 см.
Загл. на англ. ез. The effects of TV commercials on viewers` attention, memory and information processing. - Изд. на УНСС. Прогр. съвет по научноизслед. дейност. - Други авт.: Х. Катранджиев, С. Андонов, С. Георгиев.
Съдържа: Библиогр. с. 124-129. - Рез. на англ. ез.
ISBN: 978-954-644-383-0 УДК 659.1:159.95+159.93/.95
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2013005929 дп |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|