Вие търсихте за: предметна рубрика = Маркетинг, търговски Намерени: 90 запис(а)  Запис: 74 от 90   Скот, Дейвид Миърман
Новите правила в маркетинга и в ПР : Как да използваме нюзрилийзите, блоговете, подкастите, вирусния маркетинг & онлайн медиите, за да достигнем до купувачите директно / Дейвид Миърман Скот ; Прев. [от англ.] Десислава Бошнакова, Александър Христов
. - София : Рой Комюникейшън, 2009. - 288 с. ; 22 см.
Ориг. загл. New Rules of Marketing and PR / David Meerman Scott.
ISBN: 978-954-9335-14-9 УДК 339.13:681.324+659.4
|
 | Инв. No | 2011002883 дп | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|