Вие търсихте за: предметна рубрика = Комуникации - социология
Реторически аспекти на интегрираните маркетингови комуникации в условията на пандемия : Монография / Яна Събева ; Науч. ред. Цветан Давидков . - София : Университетско издателство Св. Климент Охридски, 2022. - 175 с. : с табл., диагр., сх. ; 21 см. Съдържа: Библиогр. с. 165-174 и под линия. - Пандемията катализира вече стартирали процеси на рекламния пазар : Интервю с Добромир Джуров ; Кризата ограничи класическите комуникационни компании : Интервю с Асен Асенов ; В пандемията се откроиха истинските лидери : Интервю с Катя Димитрова ; Границите между комуникационните професии постепенно се заличават : Интервю с Анита Бедин ISBN: 978-954-07-5427-7 УДК 339.138+316.77
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library |