Вие търсихте за: автор = Грозев, Кирил Намерени: 14 запис(а) Запис: от 14 Когато маркетингът е минно поле : Какво да правим : Казуси от страниците на Harvard Business Review / Джулия Кърби и др. ; Прев. от англ. Кирил Грозев
. - София : Локус, 2007. - 188 с. ; 22 см. - ( Дилемите на управлението ).
Ориг загл. When marketing becomes a minefield. - Други авт.: Б. Фрайър, П. Нунс, Б. Джонсън, А. Раман, Д. Якобуци, Т. Уейт. ISBN: 978-954-783-060-8 УДК 339.13(035)
|
| Инв. No | 2007005705 | | | Инв. No | 2010006295 дп | | | Инв. No | 2008003296 | | | Инв. No | 2007005704 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|