Вие търсихте за: предметна рубрика = Маркетинг, търговски Намерени: 91 запис(а)  Запис: от 91 Гълъбова, Виолета Борисова
Ключови маркетингови фактори за успех в търговията на дребно / Виолета Борисова Гълъбова
. - София : Унив. изд. Стопанство, 2007. - 204 с. : с табл., сх. , диагр. ; 20 см.
Съдържа: Библиогр. с. 202-203 и под линия
ISBN: 978-954-494-881-8 УДК 339.37:339.13+658.8.012
|
 | Инв. No | 2008005530 | |  | Инв. No | 2007009591 | |  | Инв. No | 2007009593 | |  | Инв. No | 2007009592 | |  | Инв. No | 2009001215 дп | |  | Инв. No | 2008005529 | |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|