Вие търсихте за: предметна рубрика = Математика - методика на преподаване Намерени: 40 запис(а) Записи от 1 до 15 Заглавие | Автор(и) | ISBN | Година | For high achievement in mathematics [книга] | Grozdev, Sava Ivanov | 978-954-92139-1-1  | 2007  | International conference on mathematics education 3-5 June 2005, Svishtov, Bulgaria [книга] | International conference on mathematics education. Svishtov. 2005 | 954-8880-21-0  | 2005  | Mathematics and natural sciences [книга] | |   | [2008-2009]  | Актуални проблеми на методиката на обучението по математика - активност, самостоятелност, творчество [книга] | Маврова, Румяна Петкова | 978-954-423-810-0  | 2012  | В помощ на учителя по математика [книга] | Гроздев, Сава Иванов | 978-954-92830-5-1  | 2015  | Векторите - универсален и сигурен метод в равнината и пространството [книга] | Паскалев, Георги |   | 2004  | Висша математика - втора част [книга] | Димитрова, Жечка Михайлова | 978-954-8422-53-6  | 2008  | Диаграмно репрезентиране на данни в обучението по математика в началните класове [книга] | Чилева, Валентина Иванова | 978-954-00-0294-1  | 2021  | За едно множество от конструктивно свързани триъгълници [книга] | Лазарова, Живка Костова | 978-954-509-383-8  | 2007  | За обучението по математика [книга] | Тагамлицки, Ярослав Александров | 978-954-07-4153-6  | 2016  | Изследователски подход в образованието по математика [книга] | Кендеров, Петър Стоянов | 978-954-745-224-4  | 2013  | Изучаване на дискретна математика с помощта на информационни технологии [книга] | Радев, Вилислав Иванов | 978-619-7663-57-0  | 2023  | Книга за учителя по Математика 10. клас [книга] | Банков, Кирил Георгиев | 978-954-01-3869-5  | 2019  | Книга за учителя по математика 2. клас [книга] | Богданова, Мариана Андреева | 978-954-18-1697-4  | 2022  | Кубчета и конструкции [книга] | Гроздев, Сава Иванов | 978-954-561-207-7  | 2007  |
стр.
1
2
3
|
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library