Start Over

     Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ: пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ,пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, I. пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅ. пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ. 2004
     Намерени: 1 запис(а).Title List
     Запис: 1 от 1.

Brief RecordFull Record ISBD

Вид на материала:[книга]
Заглавие:  Маркетинг и стратегическо планиране - теория, практика, обучение. С. Равда, Бургаска обл. 2004
Автор(и)
   Международна научна конференция Маркетинг и стратегическо планиране: теория,практика, обучение, I. Бургаска област, с. Равда. 2004
Издателски данни:  София : Унив. изд. Стопанство
Година на издаване:  2005
ISBN:  954-494-651-9
Предметни рубрики:
Икономика - конференции
Маркетинг - управление и организация
Бизнес - планиране

Име на Базата Данни | Ново търсене | Начална страница | Помощ | Изход | Версия на английски

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library