Start Over

      = Горанова, Пенка Вълчева
      23 

1 15
Title Author(s) ISBN Year
Икономиката в променящия се свят - национални, регионални и глобални измерения (ИПС - 2017)  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева          2017-  
Интегрален маркетинг  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     978-954-23-0409-8     2009  
Маркетинг  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     954-23-0264-9     2005  
Маркетинг  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     978-954-23-0451-7     2010  
Маркетинг  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     978-954-23-0407-4     2009  
Маркетинг (и маркетингов мениджмънт)  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     954-23-0154-5     2003  
Маркетингово мислене и решения  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     978-954-23-0991-8     2014  
Маркетингово-планов тренинг  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева     954-23-0029-8     2001  
Мениджмънт на взаимоотношенията с клиенти  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (и др.)     978-619-00-1690-8     2023  
Модели за макроикономически анализ и прогнозиране  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     954-427-177-5     2000  
Модели за макроикономически анализ и програмиране  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     954-427-177-5     1995  
Планиране и прогнозиране  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     954-23-0288-6,978-954-23-0288-9     2006  
Планиране и прогнозиране  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева (съавтор)     954-23-0084-0     2002  
Потребителите и съвременната бизнессреда  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева          2003  
Потребителско поведение  [книга]     Горанова, Пенка Вълчева     978-954-23-1621-3     2018  
.

    1   2  


Database name | New search | Home page | Help | Exit | Bulgarian version

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library