Start Over

      = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
      6 .Title List
        6.

Brief Record Full RecordISBD

[книга]
Мениджмънт на взаимоотношенията с клиентите - ефективен метод за управление на телекомуникационните услуги  : Аналитичен обзор / Маргарита Петкова, Красимир Манов
:
   Петкова, Маргарита Маркова и др.
   Манов, Красимир Момчилов съавтор
  София : Център за информ. и документация (ЦЕНТИ)
  2002
  61 с. : с табл., сх. ; 21 см
  Изд. на Бълг. телекомуникационна компания, НИИ по съобщенията, Център за информ. и документация (ЦЕНТИ). - Офс. изд. - 550 тир .
ISBN:  
  338.46:654.1(048.8)
Телекомуникации
Услуги [икономика]
----------------- ---------------------------------------------------
  C208231   Info sign      
  2002009236 дп
  Депозит
  

Database name | New search | Home page | Help | Exit | Bulgarian version

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library