= пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 17 5 17
| [книга] |
| Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите / Боян Любомиров Дуранкев и др |
: | |
| София : УНСС |
| 2012 |
| 370 с. : с ил., табл., диагр. ; 21 см |
| Загл. на англ. ез. The effects of TV commercials on viewers` attention, memory and information processing. - Изд. на УНСС. Прогр. съвет по научноизслед. дейност. - Други авт.: Х. Катранджиев, С. Андонов, С. Георгиев
|
ISBN: | 978-954-644-383-0 |
| 659.1:159.95+159.93/.95 |
| |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | | C264557 | | 2013005929 дп | | Депозит | | |
Database name |
New search |
Home page |
Help |
Exit |
Bulgarian version
 
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library
|