Start Over

      = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
      17 .Title List
      5  17.Previous RecordNext Record

Brief Record Full RecordISBD

[книга]
Въздействие на телевизионната реклама върху вниманието, паметта и преработката на информацията при зрителите  / Боян Любомиров Дуранкев и др
:
   Дуранкев, Боян Любомиров и др.
  София : УНСС
  2012
  370 с. : с ил., табл., диагр. ; 21 см
  Загл. на англ. ез. The effects of TV commercials on viewers` attention, memory and information processing. - Изд. на УНСС. Прогр. съвет по научноизслед. дейност. - Други авт.: Х. Катранджиев, С. Андонов, С. Георгиев .
ISBN:  978-954-644-383-0
  659.1:159.95+159.93/.95
Реклама
Телевизия
Когнитивна психология
Памет [психология]
----------------- ---------------------------------------------------
  C264557   Info sign      
  2013005929 дп
  Депозит
  

Database name | New search | Home page | Help | Exit | Bulgarian version

    Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library