= пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 16 ![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog-en.png) 8 16![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog-en.png) ![Next Record](/images/next-catalog-en.png)
| [книга] |
| Международен маркетинг : [Учебник за радиостудентите от НБУ ] специализация маркетинг : реклама и бизнескомуникации / Лилия Каракашева, Бистра Боева |
: | |
| София : НБУ |
| 1995 |
| 144 с. : със сх., табл. ; 22 см |
| Авт. не са отбелязани на кор. - Офс. изд. - 1 000 тир. - Изд. на НБУ. Център по дистанционно обучение. Радиоунив
![.](/images/dot-cl.gif) |
ISBN: | 954-535-103-9 |
| 334.72.009(075.9)+339.5:339.13(075.9) |
| |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | | C180434 | | 1996002287 дп | | Депозит | | |
Database name |
New search |
Home page |
Help |
Exit |
Bulgarian version
 
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library
|