= пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 8 ![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog-en.png) 6 8![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog-en.png) ![Next Record](/images/next-catalog-en.png)
| [книга] |
| Семиотични изследвания на търговската марка : Инструменти : анализи и резултати / Димитър Трендафилов ; Ред. Владимир Маринов |
: | |
| София : Нов блгарски университет |
| 2017 |
| 320 с. : с фиг. ; 21 см |
|
![.](/images/dot-cl.gif) |
ISBN: | 978-954-535-940-8 |
| 339.13+003 |
| |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | | C285493 | | 2017004132 | | Само за читални зали | | |
Database name |
New search |
Home page |
Help |
Exit |
Bulgarian version
 
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library
|