= пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 29 ![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog-en.png) 10 29![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog-en.png) ![Next Record](/images/next-catalog-en.png)
| [книга] |
| Модел за избор на решение за формиране на туроператорски продукт : Студия / Мария Станкова |
: | |
| София : L & V press |
| 2003 |
| 55 с. : с табл. ; 20 см |
| Изд. на УНСС, Междуунив. център по мениджмънт на качеството. - Офс. изд. - 250 тир
![.](/images/dot-cl.gif) |
ISBN: | 954-9339-07-6 |
| 338.48+379.81 |
| |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | | C217575 | | 2004009933 дп | | Депозит | | |
Database name |
New search |
Home page |
Help |
Exit |
Bulgarian version
 
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library
|