= пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ - пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 124 54 124
| [книга] |
| Маркетингово управление на висшето образование в България : По примера наикономическите университети и институти и основи на бъдещата стратегия на УНСС с огледпревръщането му в еталон на образователна и изследователска институция / Боян Любомиров Дуранкев и др |
: | |
| София : Унив. изд. Стопанство |
| 2004 |
| 128 с. : с табл.,диагр. ; 24 см |
| Други авт.: М. Маринов, И. Ив. Христов, Й. К. Благоев, Л. Б. Дуранкев, Н. К. Благоев, отбелязани на гърба на загл. с. ; На загл. с.
и кор. авт. - Боян Дуранкев. -
Офс. изд. - 100 тир. - Изд. на УНСС
|
ISBN: | 954-494-599-7 |
| 378.1(497.2)+378.933(497.223)+339.13 |
| |
|
----------------- | --------------------------------------------------- | | C218502 | | 2005001673 дп | | Депозит | | |
Database name |
New search |
Home page |
Help |
Exit |
Bulgarian version
 
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2019 Public Library
|