Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 2 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: от 2![.](/images/dot-cl.gif) Трендафилов, Димитър Иванов
Семиотични изследвания на търговската марка : Инструменти, анализи и резултати / Димитър Трендафилов ; Ред. Владимир Маринов
. - София : Нов блгарски университет, 2017. - 320 с. : с фиг. ; 21 см.
Съдържа: Библиогр. с. 283-297. - Показалци. - Рез. на англ. език
ISBN: 978-954-535-940-8 УДК 339.13+003
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2017004132 |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|