Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 14 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 2 от 14![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Митев, Неделчо Йорданов и др.
Маркетинг : Теоретико-приложни измерения / Неделчо Митев, Михаил Чиприянов
- [2. изд.]. - В. Търново : Абагар, 2004. - 386 с.: с табл., сх. ; 24 см.
1. изд. 2003 на Акад. изд. Ценов - Свищов.
Съдържа: Библиогр. с. 377-382
ISBN: 954-427-603-3 УДК 339.13(075.8)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 2005008236 дп |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|