Вие търсихте за: автор = пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Намерени: 16 запис(а)![.](/images/dot-cl.gif) ![Title List](/images/title-list-catalog.png) Запис: 11 от 16![.](/images/dot-cl.gif) ![Previous Record](/images/prev-catalog.png) ![Next Record](/images/next-catalog.png) Каракашева, Лилия Вълчева и др.
Основи на маркетинга : [Учебник за студентите от НБУ, за курс основни икономически познания, програма по бизнесадминистрация] / Лилия Каракашева, Бистра Боева
- 2. изд. - София : НБУ, 1998. - 200 с. : със сх. ; 21 см.
Авт. не са отбелязани на кор. - Офс. изд. - 1 020 тир. - 1. изд. 1995. - Изд. на НБУ. Център по дистанционно обучение.
Съдържа: Библиогр. след отд. глави
ISBN: 954-535-100-4 УДК 339.13(075.8)
|
![.](/images/dot-cl.gif) | Инв. No | 1998004117 дп |
Име на Базата Данни |
Ново търсене |
Начална страница |
Помощ |
Изход |
Версия на английски
Copyright 2001 - 2009, 2013, 2014, 2018 Public Library
|